استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت تکنولوژی در موسسه دانش پیشگان

استخراج قوی ترین مقالات از پایان نامه مدیریت تکنولوژی با امکان اخذ پذیش و چاپ در نشریات معتبر بین المللی

استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت تکنولوژی

استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت تکنولوژی

تمامی پایان نامه ها در رشته های مختلف از جمله پایان نامه مدیریت تکنولوژی بایستی به یک مقاله با ارزش علمی مورد قبول ختم گردند. استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت تکنولوژی در صورتی دارای درجه علمی بالا  می باشد که دانشجو پایان نامه را بسیار قوی انجام داده باشد. دانشگاه ها معمولا نمره ای را جهت استخراج مقاله در نظر می گیرند. بنابراین استخراج مقاله از پایان نامه در نمره پایانی دانشجو موثر می باشد. این مساله در مقطع دکتری جزو امور ضروری و پیش نیاز برای دفاع از رساله است چنانچه در استخراج مقاله دچار مشکل هستید می توانید با کارشناسان  موسسه دانش پیشگان تماس بگیرید

درخواست سفارش مشاوره پایان نامه

مزایای استخراج مقاله از پایان نامه

یک مقاله خوب، رزومه پژوهشی دانشجو را در مقطع تحصیلی مورد نظر بسیار پربار تر خواهد کرد. نحوه انجام  و ساختار نگارش مقاله با نگارش پروپوزال در پایان نامه متفاوت می باشد و مواردی در آن می بایست رعایت شود تا یک مقاله علمی و پژوهشی استاندارد از آن استخراج گردد. موضوع سخت بودن استخراج مقاله معمولاً در بین دانشجویان بسیار شایع است و اگر این کار را ساده بگیرید، مسلماً به دردسر خواهید افتاد و ماحصل کار رضایت بخش نخواهد بود. باید بدانید که استخراج مقاله از پایان نامه همان کپی پیست کردن بخش های برگزیده هایی از پایان نامه نیست. اگرچه ممکن است محتوای پایان نامه و مقاله یکسان باشند اما در استخراج مقاله باید قواعد و نکاتی را رعایت نمود که شاید در انجام پایان نامه مدیریت تکنولوژی ملزم به رعایت آنها نیستید. استاندارد هایی که در مورد محتوای مجلات علمی رعایت می گردد را باید در مورد استخراج مقاله از پایان نامه نیز رعایت نمود. اصولا در مقاله فصل های مختلف وجود ندارد و در حقیقت محتوا به بخش‌های مختلفی تقسیم می گردد. نتیجه اینکه به این نحو نیست که با یک رونویسی ساده از روی پایان نامه مقاله با ارزش علمی و استاندارد از آن متولد گردد. هرچند مقالات معمولاً بسیار کوتاه تر از پایان نامه ها هستند ولی پروسه تبدیل پایان نامه به مقاله نیز دارای قوانین و مراحل اجرایی متعددی می باشد که به دانشجو اجازه نمی دهد تا با کپی کردن، مقاله ای درخور و شایسته تولید نماید.

 مقاله مدیریت تکنولوژی چیست؟

در یک مقاله مدیریت تکنولوژی استاندارد، مطالب باید به نحوی باشد که بر اساس پژوهش و تحقیق صورت  پذیرد. از آنجایی که مدیریت تکنولوژی دارای زمینه های تحقیقی و کاربردی بسیار گسترده است، مطالعه و بررسی طیف گسترده‌ای از موضوعات را در بر میگیرد.

استخراج مقاله از رساله مدیریت تکنولوژی

چرا از پایان نامه مقاله استخراج می شود؟

داشتن مقالات استاندارد و با کیفیت و همچنین چاپ آنها در نشریه های معتبر داخلی و بین المللی مانند نشریه الزویر موجب ایجاد یک رزومه قوی برای شما می گردد. وقتی شما پس از پایان تحصیلات، آغاز به نوشتن یک مقاله علمی و کاربردی می‌کنید، در حقیقت میزان تسلط و تخصص خود را در حیطه دانش و رشته تحصیلی خود به نمایش می گذارید. همچنین در صورت پذیرش و چاپ مقاله تان در نشریه های علمی و استاندارد جهان می توانید ارتباط خود را در سطح بین المللی گسترش دهید و دانش خود را با محققین جهان به اشتراک بگذارید. استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت تکنولوژی مطابق با قواعد درست و استاندارد، موجب پیشرفت  تحصیلی شما در این رشته و همچنین رسیدن به مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی تان می گردد. لازم به توضیح است در صورتی که قصد دریافت پذیرش تحصیلی در دانشگاههای معتبر بین المللی را داشته باشید، بدون شک داشتن مقاله در این امر تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و شانس شما را برای مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر خارج از کشور به شدت افزایش می دهد. با توجه به اهمیت این موضوع، استفاده از محققین و کارشناسان با تجربه در بحث استخراج مقاله از پایان نامه اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می کند.

دانشجویان می توانند با مراجعه به دانش پیشگان مراحل صفر تا صد تدوین پایان نامه و استخراج مقاله از آن را به متخصصین باتجربه این موسسه واگذار نمایند.

هزینه استخراج مقاله از رساله مدیریت تکنولوژی

مشخص شدن هزینه استخراج مقاله از پایان نامه منوط به مطالعه و بررسی دقیق پایان نامه با توجه به نوع محتوا و گستردگی مباحث مطرح شده در آن می باشد. کارشناسان موسسه دانش پیشگان با مطالعه و کارشناسی دقیق پایان نامه، مشخص می نمایند که امکان استخراج چند مقاله از پایان نامه شما وجود دارد. سپس در تایم زمانی توافق شده با توجه به تخصص و سالها تجربه خود، مناسب ترین و با کیفیت ترین مقالات را با منصفانه ترین قیمت از پایان نامه شما استخراج می کنند و در این مسیر راهنمایی های لازم را به شما در طی مراحل پذیرش و چاپ مقاله تان در نشریه های معتبر جهان انجام می دهند.  برای ارتباط با کارشناسان موسسه جهت استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت تکنولوژی می توانید هم اکنون اقدام نمایید.

حدود وظایف موسسه در قبال استخراج مقاله از رساله مدیریت تکنولوژی

داوری در مورد کیفیت استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت تکنولوژی بر عهده افرادی با تجربه و پژوهشگر می باشد. یک مقاله مناسب در صورتی در یک مجله معتبر به چاپ می رسد که مطابق با استانداردهای رعایت شده در مجلات علمی باشد. مقاله در مقایسه با پایان نامه دارای محدودیت هایی از نظر تعداد لغات است و نیاز نیست نوع ادبیات تحقیقی در آن به طور مفصل شرح داده شود و در حقیقت بخش هایی منتخب از سلسله کارهای پژوهشی صورت گرفته در پایان نامه به صورت هوشمندانه در مقاله ارائه می شود.
طبق آنچه گفته شد استخراج مقاله از رساله مدیریت تکنولوژی مستلزم شناخت دقیق ساختار و اهداف یک مقاله استاندارد است و به راحتی و بدون شناخت لازم نمی توان در مورد آن اقدام نمود. مرکز مطالعات مدیریت تکنولوژی، خود را در قبال دانشجویان مسئول می داند و با شناخت کامل از نحوه استخراج مقاله از پایان نامه، این خدمات را برای کاربران خود انجام می دهد. کارشناسان این مرکز تا پایان راه در کنار دانشجویان قرار دارند تا آنها را به اهداف خود برساند. در موسسه دانش پیشگان، مشاورین و متخصصان امر، پروژه های پایان نامه دانشجویان را به دقت بررسی و نهایت همکاری و دقت را در خدمات خود مبذول می دارند.

نحوه پذیرش و چاپ مقاله مدیریت تکنولوژی

با توجه به مطالب ذکر شده سالیانه موضوعات متعددی در باب مدیریت تکنولوژی مورد پژوهش قرار می گیرد و مقالات ارزشمندی در نشریات و مجلات معتبر بین المللی به چاپ می رسد. بایستی توجه داشت که دانشجویان با وجود کارهای پژوهشی مختلف و زحماتی که در این مسیر متحمل می شوند، چنانچه نتیجه کار در نشریه ها و مجلات معتبر به معرض نمایش سایرمحققین و کارشناسان و علاقه‌مندان به این حوزه قرار نگیرد، ارزشی نخواهد داشت و در حقیقت هدف اصلی از پژوهش و نگارش مقالات و به چاپ رساندن آنها ،اشتراک گذاری و تبادل نظر با سایر محققین می باشد. مقاله های علمی معتبر در حقیقت به عنوان یک رابط اطلاعاتی در بین کارشناسان، دانشجویان و اساتید در دانشگاه های مختلف در جهان می باشد. با توجه به اینکه روزانه به طور مرتب حجم بالایی از مقالات در زمینه های مختلف از جمله مدیریت تکنولوژی نوشته و جهت چاپ به نشریه ها و مجلات ارسال می گردد، مسئولین این حوزه جهت انتخاب بهترین ها، قوانین و قواعد سختگیرانه تری در پیش گرفته اند و به کیفیت نوشتاری مقالات توجه زیادی دارند. موسسه دانش پیشگان با داشتن کارشناسانی فعال و مجرب در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت تکنولوژی و معرفی مجلات بین المللی معتبر جهت چاپ آنها تاکنون به دانشجویان و کاربران خود کمک شایانی نموده است. هرچند روند کاری هر مجله ممکن است متفاوت باشد ولی در حالت کلی میتوان مراحل کار را به صورت زیر بخش بندی نمود:

  • مرحله ثبت نام در سایت مربوطه: در این مرحله متقاضی می بایست با ثبت نام در سایت مربوطه دارای نام و کد کاربری گردد.
  • مرحله ارسال مقاله: کاربر پس از انجام ثبت نام در سایت میتواند نسبت به ارسال مقاله خود اقدام نماید.
  • عملیات سنجش و ارزیابی اولیه: در مرحله سوم، عملیات سنجش و ارزیابی اولیه برای مقاله ارسالی صورت می گیرد تا بررسی های لازم از نظر محتوایی و عدم تناقض با اهداف مجله مورد نظر مشخص گردد.
  • مرحله چهارم داوری: در صورتی که مقاله از مرحله ارزیابی اولیه به سلامت عبور کند معمولاً با پرداخت هزینه ای، داوری در مورد مقاله صورت می پذیرد.
  • مرحله تصمیم گیری : در مورد پذیرش یا عدم پذیرش مقاله بعد از اعلام نظر داوران، هیئت تحریریه مجله، طبق نظر داوران تصمیم گیری می نمایند
  • مرحله آخر چاپ و انتشار: در مرحله آخر پس از انجام اصلاحات با پرداخت هزینه های تعیین شده، مقاله وارد مرحله پذیرش و چاپ می گردد.

درباره موسسه دانش پیشگان

از آنجایی که استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت تکنولوژی در مقاطع کارشناسی ارشد و رساله دکتری و سیر مراحل پذیرش و چاپ مقاله در نشریات و مجلات معتبر کاری بسیار تخصصی و نیازمند تجربه بالاست، ممکن است کاربران و دانشجویان مهارت و زمان کافی برای انجام آن را نداشته باشند، بنابراین ضروریست تا این کار مهم به کارشناسان مجرب و حرفه ای سپرده شود. شما بایستی برای این منظور موسسه ای قابل اطمینان و با سابقه بیابید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، بهترین مقاله را از پایان نامه تان استخراج و به چاپ برسانید. موسسه دانش پیشگان متشکل از محققین و کارشناسان خبره درحوزه های مختلف مدیریت تکنولوژی می باشد که دارای تجربه و تخصص های لازم در این زمینه هستند. دانشجویان گرامی می توانند با خیالی آسوده در مورد کیفیت کار و انجام آن با قیمتی منصفانه به این مرکز اعتماد کامل نمایند.